lunes, 15 de octubre de 2012

Ens adrecem al síndic

EXPOSO :
- Que durant el curs 2011/2012 vaig estar realitzant una beca de col·laboració amb la UAB.
- Que vaig superar els __ mesos de col·laboració a data _______ amb una valoració positiva per part del meu tutor.

- Que les bases de la convocatòria establien que es faria el retorn dels preus públics de la matrícula del curs 2011/2012 en finalitzar l'estada.
- Que, a dia 17 de setembre, no havent rebut encara el retorn de preus públics esmentat, contactem tant amb l'Oficina d'Afers Acadèmics com amb l'Oficina d'Afers Econòmics de la UAB, que ens responen que s'ha fet l'ordre de pagament a data 17 de setembre i que abans d'octubre i/o abans de 15 dies rebriem l'import pertinent.
- Que, a dia 3 d'octubre, havent-se complert els 15 dies de marge, encara no he rebut l'import de l'ajut que em correspon.
- Que, donada la situació econòmica actual i l'increment de taxes de preus públics patit aquest any, em serà molt difícil pagar la resta de l'import de la matrícula sense rebre el pagament de l'ajut abans.

SOL·LICITO:
- Que se'ns faci el retorn de l'ajut corresponent a mi i a tots els becaris de col·laboració de l'any 2011/2012 que es troben en una situació similar de forma immediata.
- Que a les prèviament esmentades oficines de la UAB es doni una informació més transparent sobre el pagament de les beques, ja que l'única resposta que hem pogut obtenir d'ells ha estat "l'ordre de pagament va ser donada el 17 de setembre"
- Que se m'informi si tinc dret a reclamar interessos de demora, donat que la data inicial de pagament de l'ajut estava estipulada a les bases de la convocatòria com a 31 de juliol.


Resposta del síndic:

"(...) Atès que l'administració està estudiant els vostres informes finals i el compliment de la vostra feia i sobre tot, ateses les circumstàncies econòmiques que la institució està patint, trobo que l'actuació de la UAB cau encara dins de la normalitat (...)".

No hay comentarios:

Publicar un comentario